שאלות נפוצות
שאלות לפני ביצוע רכישה
אנו מבצעים את הרכישה בתור משתמש באחת ממדינות הזולות בעולם, הכל בהתאם למוצר.
אתם מקבלים גישה בלעדית לקונסולה שלכם, במידה וזה סוני 4 או 5, רק אתם תוכלו להשתמש מאותו סוג קונסולה באותו יוזר.
לכן אנחנו נותנים אחריות מקיפה, כי אין סיטואציה שבה המשתמש יכול להיחסם, או שלא תוכלו לשחק בו.
“הזמנה מוקדמת” הינו מצב המאפשר לכם לרכוש מוצר / משחק חדש אשר עתיד לצאת, ואנו מאפשרים לכם לרכוש אותו לפני שהוא יצא ככה שתקבלו אותו ראשונים לפני כולם!
אז בעיקרון זה מאוד פשוט 🙂 בעמוד מוצר מסוג זה, מצויין בפניכם כי זהו מוצר אשר נמצא במצב הזמנה מוקדמת, ובנוסף מצויין בפניכם תאריך קבלת המוצר. לאחר רכישה פרטים אלו ישלחו לכם במייל במקום המוצר, ובתאריך המצויין ישלח אליכם המשחק החדש שלכם אוטומטית! לפני כולם! 🎊
💵 👍 בוודאי! במידת הצורך אנחנו מספקים 100% החזר כספי מלא
אתם זכאים להחזר כספי מלא על פי הנהלים הבאים:
בטענה כי לא נעשה שימוש ברישיון, על פי מדיניות החזרת המוצרים שלנו, כאשר לקוח נוסף ירכוש מוצר זהה, ובפרק זמן של 48 שעות ללא תלונה על קוד משומש או לא תקין ינתן אור ירוק לביצוע החזר כספי.
אבל!
ברגע שהרישיון הדיגיטלי 🔑 נפדה / הופעל, הוא אינו יכול להיפדות שוב ולא ניתן להחזירו מפני שהשתמשתם במוצר ולכן לא יינתן החזר כספי.
כמובן! 🏅
אנחנו ספק רשמי של כלל המוצרים.
כל המוצרים באתר חוקיים ומקוריים ב-100%. כל הפעלות המוצרים מתבצעות בפלטפורמות המקוריות של מפתח המוצר הרשמי כדי שתוכלו לרכוש בראש שקט!
אנחנו חנות דיגיטלית – אין לנו עלויות שילוח, אחסון, שכירות של חנות או אפילו עלות לייצר דיסק עם קופסא (הרי הכל דיגיטלי 😆).
אנו עובדים באמצעות מערכת חדשנית שפיתחנו שמבצעת שליחה דיגיטלית של המוצרים ביעילות ללא מגע יד אדם – וכך נחסכת שרשרת שלמה של גורמים ש"גוזרים קופון". נוסף על כך, אנו רוכשים כמויות אדירות של עותקים היישר מהיצרניות והספקים הרשמיים – דבר זה מאפשר הוזלה משמעותית נוספת!
והכי חשוב, אנו מאמינים בהורדת מחירים, והנגשת המשחקים והתוכנות לכל אחד!
זה מאוד פשוט – תחילה, בוחרים את המוצר בו אתם מעוניינים ולאחר מכן עוברים תהליך תשלום פשוט ומאובטח.
לאחר התשלום, המוצר יתקבל עד 24 שעות מרגע הרכישה! ואתם תוכלו לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה ותקבלו מאיתנו מעטפת מלאה לאורך כל התהליך 😎
נתקלתם בבעיה כלשהי? תוכלו להיכנס למרכז התמיכה שלנו ולראות מדריכים ותשובות לכל השאלות שלכם עם הסברים ותמונות!
פשוט מאוד! היכנסו לחשבון שיצרתם והפעלתם בו את הרישיון, והמשחק יחכה לכם שם. תוכלו להוריד אותו כמה פעמים שתרצו והוא נשאר אצלכם לתמיד!
אל דאגה! 😜
הנציגים והטכנאים התותחים שלנו כאן לכל בעיה ועזרה! וכדי לעזור לכם – תוכלו לפנות אלינו בצ'אט לייב (עם נציגים אנושיים כמובן), בטלפון ובפייסבוק!
אם המוצר נמצא במלאי – אתם תקבלו אותו מיד לאחר הרכישה!
אם המוצר הוא ברכישה מוקדמת – הסתכלו על תאריך השחרור שלו בעמוד המוצר.
קחו בחשבון שעלול לקרות עיכוב של מספר דקות עד שעה מסיום הרכישה ועד קבלת הרישיון של המוצר בעקבות תהליכי אימות רכישה ועמוסים שעלולים במקרים מסוימים ליצור עיכובים.
אתם יכולים לשלם באמצעות:
- אפליקציית Bit
- PayPal
- כרטיס אשראי
- Apple Pay
- Google Pay
מערכת התשלום מוצפנת ומאובטחת בסטנדרטים הכי גבוהים של אבטחת המידע באינטרנט כיום. שום פרט אישי לא נשמר אצלנו והכל מוצפן ומאובטח!
אנחנו נמצאים בכל מקום באינטרנט 😆
אין לנו סניפים פיזיים, הכל מתבצע דרך האתר והמערכת החכמה שפיתחנו!
שאלות לאחר ביצוע רכישה
הסיכויים שבעיה כזו תקרה הם קלושים ביותר. 😊
במידה והרישיון שהוזן אינו תקין בדקו האם הזנתם אותו כשורה, ללא שגיאת כתיב וללא רווחים.(האות "O" במקום המספר "0" וכדומה)
אנו ממליצים בחום להעתיק את הרישיון ישירות מהמייל או מהאתר כדי למנוע שגיאות כאלו
במידה ונאמר לכם כי הרישיון שומש כבר או אתם נתקלים בכל שגיאה אחרת, צרו איתנו קשר, יש להכין את הפרטים הבאים:
מספר הזמנה. צילום מסך בו ניתן לראות שאתם מזינים את הרשיון / קוד במקום הנדרש. צילום מסך של השגיאה שמתקבלת לאחר ניסיון הזנת הרשיון. צילום מסך של ספריית המשחקים שלכם (תפריט בו ניתן לראות את כל המשחקים שיש לכם).
את צילומי המסך ניתן לצרף לצ'אט התמיכה 💬
עלול לקרות עיכוב קל של מספר דקות ועד שעה ⏱️ מרגע סיום הרכישה ועד קבלת הקוד בעקבות תהליכי אימות אמצעי התשלום שלכם.
אם אתם עדיין לא קיבלתם את הרישיון, צרו איתנו קשר.
אל דאגה, עם כל רכישה המתבצעת באתר אתם מקבלים בחינם את ההגנה והאחריות המקיפה שלנו!
ישנו סיכוי כי המייל 📧 שלנו הועבר לתיבת הספאם או לתיקייה אחרת.
מניסיון קודם, בדיקה מהירה של תיבת הדואר האלקטרוני תפתור את התעלומה.
אם עדיין לא קיבלתם את הרישיון, צרו איתנו קשר.