Baldur's Gate 3 הוא RPG רחב ידיים – משחק עם סה"כ 600 לחשים ופעולות להתנסות בו, כזה שמעודד אותך לנווט בסביבתו בדרכים חדשות, כדי ליצור אינטראקציה מתמדת עם העולם שסביבך.
אבל איך בדיוק מתרגמים RPG בלתי מתפשר לבקר בלי שזה מרגיש כמו לאכול נקניקייה רטובה?
למרבה המזל, יש לנו את התשובות. Baldur's Gate 3 נבנה עבור PS5 מהיום הראשון. היום בואו נסתכל על פרי העבודה שלנו, הנקניקייה המדוברת: הבקר האלחוטי DualSense שלך, וכל מה שעשינו כדי לספק את המורכבות של המשחק בכמה לחצנים וטריגרים.
דור חדש של משחקי RPG
בעוד שהיה לנו ניסיון בהבאת תמיכה בבקר לסדרת Divinity: Original Sin, Baldur's Gate 3 הוא משחק הרבה יותר גדול ומאתגר להסתגל בהשוואה.
אז לקחנו את הממשק שלו וייעלנו אותו, והפכנו את ממשק המשתמש המקורי שלנו לתפריטים רדיאליים שהרגישו יותר אינטואיטיביים לשימוש עם בקר. ניתן לגשת לכלים החיוניים ביותר שלך בלחיצת כפתור ההדק, אשר מעלה רדיאל גדול עבור גישה למפה, יומן, ספר לחשים, גיליון תווים, יומן לחימה, אלכימיה, מנוחה קצרה, מנוחה ארוכה, והמחנה שלך, כמו כמו גם מסך העלאת הרמה ועץ הכישורים של Illithid Powers.
הפעולות, הכישופים, החפצים והפריטים שלך – המספר הכולל שלהם עשוי באלפים בהתאם לכמות השריון, שיקוי הבריאות וגלגלי הגבינה שאולי צברת במסע שלך – הופכים לזיכרון שריר, נגיש באמצעות סדרה של תפריטים רדיאליים הניתנים להתאמה אישית . ארגן את הלחשים שלך איך שאתה רואה לנכון, שנה אילו פריטים ופעולות נמצאים בהישג ידך, הוסף רדיאלים חדשים לרשימה או רסן דברים והסר את אלה שאתה לא צריך.
הפכנו גם כמה תכונות לנגישות יותר עבורך באופן מיידי, כמו היסטוריית דיאלוג שניתן למשוך אותה באמצע השיחה לתזכורת מהירה על מה שעבר זה עתה, והתצוגה הטקטית מלמעלה למטה שאליה ניתן לגשת פשוט על ידי התרחקות מלאה על המצלמה שלך באמצעות המקל הימני שלך. Jump and Examine ממופה גם בבקר שלך מתוך מחשבה על שימוש קבוע, וניתן למצוא את שניהם ישירות על ה-d-pad שלך.
מגיע לטכנולוגיית בקר DualSense
עם השחרור שלנו ל-PlayStation 5 ממש מעבר לפינה, דחפנו את האופן שבו אנו משתמשים בבקרים במשחק עוד יותר, תוך שימוש בטכנולוגיית בקר DualSense כדי לגרום לחוויה שלך להרגיש סוחפת יותר בקרב וככל שאתה מדפדף בתפריטים שלך.
בקרבות בין מפעילי קסמים, סרגל האור יקבל את הצבע של הכישוף שלך – מתאים את הצבע של סוג הנזק או הצבע לכוונת הכישוף שאתה מטיל. ברגעים של לחץ מוגבר, הבהירות שלו תתעצם, מלווה בהפטיות מהדהדות.
כאשר אתה מושפע מסטטוס ליבה כמו שיתוק, מדמם או Charmed, בקר ה-DualSense שלך יידלק בצבע תואם.
השתמשנו גם בטריגרים האדפטיביים של הבקר והוספנו נקודות הפעלה ומשוב לטריגרים שמאלה וימינה, מה שנותן תחושת משקל לפעולת המעבר בין תפריטים. לחיצה קלה על ההדק תאפשר לכם להציץ לרגע בתפריטים הרדיאליים שלכם – תכונה מועילה בלהט הקרב – בעוד לחיצה קשה שדוחפת מעבר לנקודת ההתנגדות תינעל בתפריט.
חופש לחקור איך שאתה רוצה
כמו כל קמפיין D&D טוב, ב-Baldur's Gate 3 אלו השחקנים שמחליטים כיצד הם יחקרו את הממלכות הנשכחות. BG3 גמיש באופן דומה בכל הנוגע לסכימות בקר, ומאפשר לשחקנים לבחור את ההגדרה המתאימה ביותר לסגנון ולהעדפות שלהם.
משחק עם בקר מציג דרך ממש סוחפת לחקור את Faerun – ללא מעצורים, מכיוון שאתה שולט בתנועות הדמות שלך ישירות וברגע כמו במשחק בגוף שלישי.
בעוד שלפעולות שעשויות להפיק תועלת מהספציפיות של הצבע ולחיצה, יש מצב סמן. זה מציב סמן על המסך שלך, ומאפשר לך לשלוט בדמות שלך בסגנון המסורתי של הצבע והקלקה.
Baldur's Gate 3 מגיע לפלייסטיישן 5, אתה יכול לטעון מראש את המשחק היום לפני יציאתו: